Back to top

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1.Τι κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος:

Τα απαραίτητα βήματα μετά από ένα τρακάρισμα – Πώς θα εξασφαλίσετε την αποζημίωσή σας
Κανείς οδηγός δεν θα ήθελε να εμπλακεί σε τροχαίο, πλην όμως κανείς δεν μπορεί να σας διασφαλίσει πως δεν θα ζήσετε μια τέτοια, δυσάρεστη εμπειρία.

Συνεπώς είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τι ακριβώς πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που εμπλακείτε σε τροχαίο ατύχημα.

Η πρώτη σας κίνηση είναι να ελέγξετε, άμεσα, για το αν υπάρχουν τραυματίες από τη σύγκρουση. Σε μια τέτοια περίπτωση καλέστε τις Πρώτες Βοήθειες.

Παράλληλα ειδοποιήστε άμεσα την Αστυνομία και περιμένετε στο σημείο για να ενημερώσετε τους άνδρες της Τροχαίας για τις λεπτομέρειες του συμβάντος.

Εάν στο ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου σας ή της οδικής βοήθειας, υπάρχει η κάλυψη της Φροντίδας Ατυχήματος, ειδοποιήστε την ασφαλιστική σας εταιρεία ή το εξουσιοδοτημένο τηλεφωνικό της κέντρο και ακολουθήστε τις οδηγίες τους.

Εξασφαλίστε τα ονόματα, τις διευθύνσεις, τα τηλέφωνα των άλλων οδηγών που εμπλέκονται στο ατύχημα ή των όποιων μαρτύρων.

Σημειώστε επίσης τον αριθμό αυτοκινήτου και τον αριθμό ασφαλιστηρίου που εμπλέκονται στο ατύχημα.

Σημειώστε τα ονόματα, τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα προσώπων που έχουν τραυματιστεί κατά το ατύχημα.

Να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του αυτοκινήτου σας αλλά και των άλλων που χρησιμοποιούν το δρόμο χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα σήματα (τρίγωνο – προειδοποιητικός φανός, κτλ)

Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήσετε με την ασφαλιστική σας εταιρεία και τον ασφαλιστή σας το συντομότερο δυνατό.

Μην προβείτε σε παραδοχή, προσφορά, υπόσχεση ή πληρωμή χωρίς τη συγκατάθεση της ασφαλιστικής σας εταιρείας.

Μην προχωρήσετε σε επιδιόρθωση οποιασδήποτε ζημιάς, πριν πραγματοποιηθεί πραγματογνωμοσύνη από την ασφαλιστική σας εταιρεία σε συνεργείο επισκευής ή χωρίς την τελική συγκατάθεσή της.

Εναλλακτικά, έχετε τη δυνατότητα να αναγγείλετε τη ζημιά εντός 8 ημερών από την ημέρα του συμβάντος στον ασφαλιστή σας ή στην ασφαλιστική σας εταιρεία συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο δήλωσης ζημιάς που θα σας προμηθεύσουν.

Η ασφαλιστική σας εταιρεία μετά την αναγγελία της ζημιάς, (δήλωση ατυχήματος) φροντίζει για την αποζημίωσή σας. Αναθέτει σε πραγματογνώμονα να εκτιμήσει το κόστος των υλικών ζημιών σας και να υποβάλει έκθεση πραγματογνωμοσύνης στο διακανονιστή που χειρίζεται την υπόθεση.

Ο πραγματογνώμονας μπορεί να επιθεωρήσει το όχημά σας στο  συνεργείο μας και να αναλάβουμε να κλείσουμε  ραντεβού για πραγματογνωμοσύνη παρέχοντας αυτοκίνητο εξυπηρέτησης κατόπιν συνεννοήσεις με τη διεύθυνση.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταβολή της αποζημίωσης από τροχαίο ατύχημα είναι η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, η ταυτότητα και το δίπλωμα του δικαιούχου, αντίγραφο της τροχαίας εφόσον έχει επιληφθεί του συμβάντος και εξουσιοδότηση στην overallcar.

 

2.Προστασία χρώματος αυτοκινήτου:

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Το χρώμα του αυτοκινήτου παρουσιάζει φθορές στην πάροδο του χρόνου, οι οποίες  κατά κύριο λόγο οφείλονται στις καιρικές συνθήκες αλλά και στην καθημερινή χρήση αλλά και έκθεση του αμαξώματος στους δρόμους της πόλης.  Αν θέλεις λοιπόν, να συντηρήσεις  το χρώμα του αυτοκινήτου σου καλογυαλισμένο και αναλλοίωτο και ψάχνεις τρόπους που θα σε βοηθήσουν να  αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά τις μικρές ή και μεγάλες ζημιές που προκύπτουν  στο αυτοκίνητό σου, ακολούθησε τις συμβουλές της overallcar.

  • Οι ακτίνες του ήλιου, οι υψηλές θερμοκρασίες αλλά και ο πάγος κατά την περίοδο του χειμώνα, αποτελούν «απειλή» για το χρώμα του αυτοκινήτου! Μην εκθέτεις το αυτοκίνητό σου για αρκετές ώρες στον ήλιο και προστάτεψέ το  χρώμα του,  επιλέγοντας  την στάθμευσή του σε σκεπαστούς χώρους ή κλειστά πάρκινγκ. Οι κουκούλες μπορούν σε κάποιες περιπτώσεις να προστατέψουν το χρώμα, αλλά η ιδανική λύση είναι η στάθμευση  του  αυτοκινήτου  σε κλειστούς / σκεπαστούς χώρους!    
  • Μην σταθμεύεις το αυτοκίνητό σου κάτω από πεύκα για να αποτρέψεις τους δύσκολους λεκέδες από το ρετσίνι. Βεβαίως είναι καλό να αποφεύγεις γενικά το παρκάρισμα κάτω από τα δέντρα,  γιατί τα περιττώματα των πουλιών προκαλούν επικίνδυνους λεκέδες στο χρώμα του αυτοκινήτου σου! Σε περίπτωση που δεν καταφέρεις να αποφύγεις τις κουτσουλιές των πουλιών,  φρόντισε να αφαιρεθούν,  πριν ξεραθούν, για να μην αφήσουν τα στίγματα τους  στο χρώμα του αυτοκινήτου σου!
  • Για το  πλύσιμο του αυτοκινήτου προτίμησε ειδικά σαπούνια και το αποτέλεσμα θα είναι εντυπωσιακό! Αν πραγματοποιείς μόνος σου το καθάρισμα  του αυτοκινήτου σου, χρησιμοποίησε πανιά με μικροϊνες, που είναι ειδικά για όλες τις επιφάνειες και απομακρύνουν αποτελεσματικά την σκόνη αλλά και την βρωμιά.   Αν δεν διαθέτεις χρόνο για την περιποίηση του αυτοκινήτου σου, τότε  μην εμπιστεύεσαι τις βούρτσες που χρησιμοποιούν τα πλυντήρια αυτοκινήτων , αλλά ζήτησε να πλυθεί το αυτοκίνητό σου στο χέρι!
  • Για τα αυτοκίνητα της πόλης τα οποίο εκτίθενται  στο καυσαέριο, συστήνουμε  το κέρωμα και το γυάλισμα τους  κάθε 2 χρόνια.

 

3.Service:

Κάθε πότε πρέπει να κάνεις service

Ο γενικός κανόνας λέει, ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται service περίπου μια φορά το χρόνο ή όταν συμπληρώσει 15000-20000 χιλιόμετρα το ανώτερο. Σωστότερο, όμως, είναι να εξετάζεις και άλλους παράγοντες όπως η μάρκα ή το μοντέλο του οχήματος και να λαμβάνεις υπόψη σου τις υποδείξεις του εκάστοτε κατασκευαστή.

Χρήσιμο είναι να ενημερώνεις το βιβλίο συντήρησης (book service) του οχήματός μας ώστε να είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και τι αλλαγές έγιναν ώστε να έχεις επίγνωση και των αναγκών που κάθε φορά απαιτούνται.

Τι περιλαμβάνει το service

Οι εργασίες συντήρησης που περιλαμβάνει το κλασικό service είναι οι ακόλουθες:

  1. Αλλαγή λαδιών
  2. Αλλαγή φίλτρων (αέρα, λαδιού)
  3. Αλλαγή ή καθαρισμό φίλτρων βενζίνης και καμπίνας των επιβατών)
  4. Αλλαγή μπουζί
  5. Συμπλήρωση υγρών (παρμπρίζ, ψυγείου)
  6. Έλεγχος των φρένων, των φώτων, της μπαταρίας, του συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου, ελαστικών και υαλοκαθαριστήρων
  7. Λίπανση θυρών, κλειδαριών και των κινούμενων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου

Σημαντικό tip: Ορισμένα από τα παραπάνω ανταλλακτικά αυτοκινήτων, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, δεν συγκαταλέγονται στο γενικό κόστος του service, οπότε χρειάζεται να ενημερωθείτε σχετικά και να συνεννοηθείτε με τον τεχνικό που θα σας τα εγκαταστήσει για την τιμή τους.

Scroll to top